Rendszergazda Magazin #7 – IP telefonközpont

Rendszergazda Magazin #7 – IP telefonközpont

Az IP-telefonközpont hallatán sokan egy komoly, több milliós beruházásra gondolnak, amely talán soha nem térül meg. Kezdetben talán ez tényleg így indult, de ma már lényesen kedvezőbb áron, akár egy kkv számára is megvalósítható beruházás. Az IP telefon bevezetésére nincs szükség különleges készülékekre, vagy egyéb drága eszközökre. Akár a régi analóg készülékeket is lehet használni, havi költségek terén pedig jóval kedvezőbb lehet, mint egy meglévő vezetékes kapcsolat.

Milyen előnyökkel jár az IP telefon a normál „Matáv” vonalhoz képest? Összegyűjtöttünk pár pontot, amely egy átlagos vállalkozás számára fontos lehet:

  • Helyfüggetlenné válhat a vállalkozásunk. Lehetünk bárhol a világban, ugyanazon a normál telefonszámunkon elérhetőek vagyunk. Akár külföldről is roaming díj nélkül telefonálhatunk.
  • Egy vidéki telephely, egy otthonról dolgozó távmunkás vagy egy otthon 2-3 órában dolgozó kismama már működő internet esetén, további beruházás nélkül is a céges telefonközpont része lehet, átkapcsolható hozzá mellék és díjmentesen hívhatják egymást a többi dolgozóval.
  • Kitehetünk a cégünk weblapjára egy ikont, amelyre kattintva az ügyfeleink díjmentesen hívhatnak bennünket a számítógépükről.
  • Nincs szükség telephelyen belül vezeték nélküli készülékekre. Egy mai átlagos okostelefon, Wifi lefedettséggel, a GSM hívások mellett képes a telefonközpontunk melléke lenni, így ezen csöröghetnek ki a normál bejövő hívásaink.
  • Egy IP telefonközpont integrálható az ügyviteli rendszerünkhöz, így amikor hív egy ügyfél, azonnal láthatóak a képernyőn a vele kapcsolatos információk, pl. tartozása, aktuális rendelése vagy a szervizre leadott készülékének állapota.
  • Tetszőlegesen programozhatóak a mellékek. Egy szerviz esetén a munkalapszám, mint mellék betárcsázásával, az azzal foglalkozó kollegához kapcsolja a hívást a rendszer, majd miután lezárult a munkalap, ez a mellék már nem él többet.
  • Egyszerűen kialakítható munkaidőn kívüli ügyeleti rendszer: a központi számunk hívása esetén a központ továbbítja a hívást az épp aktuális ügyeletes kolléga mobiljára (így azt nem kell közvetlenül kiadni az ügyfeleknek), amennyiben ő nem elérhető, a hívást hangpostára irányítja, amely üzenetét emailben továbbítja és akár SMS-t is küld róla.
  • Amikor műszaki hiba miatt nem elérhető a vezetékes telefon vonal, akkor egy mobil internet csatlakoztatásával, a normál telefonszámokon továbbra is elérhetnek az ügyfeleink.
  • Jóval kedvezőbb áron telefonálhatunk belföldre: vezetékes számok 2,5 Ft+áfa-tól, mobil számok 9,9 Ft+áfa-tól, külföldre pedig akár 2-5 Ft+áfa percdíjtól telefonálhatunk.
  • Akár havi 2-3000 Ft+áfa-ért rendelhetünk a cégünknek külföldi telefonszámot is, így a külföldi partnereink helyi díjszabásért hívhatnak bennünket.
  • Egyszerűen készülhet hangfelvétel az összes beszélgetésről (mindez csak jelszóval visszahallgathatóan), ami nagy segítség lehet egy későbbi vita során.
  • További beruházás nélkül a bejövő faxokat emailben kaphatjuk meg, így papírt takaríthatunk meg és nincs szükség a fax készülék karbantartására, üzemeltetésére. Mi is küldhetjük a faxainkat közvetlenül a számítógépről papír alapú nyomtatás nélkül.

Amennyiben a témában további információra van szüksége, akkor ajánlani tudjuk egy partnerünket, aki elkészít egy ajánlatot az Önök részére. Kérjük igényét küldje az info@hunetkft.hu címre!