Állás

Állásajánlataink

Rendszergazda, kijáró szervizes

A Hunet Kft egy 1995 óta működő vállalkozás, ami rendszergazda és egyéb szolgáltatást nyújt cégeknek.

Főbb feladatok, munkák:

  • kapcsolat tartása ügyfelekkel, megválaszolni a felmerült informatikai kérdéseket és megoldani a rendszergazda feladatokat
  • helyszínen vagy távolról elvégezni a szükséges hardver és szoftver módosításokat, beállításokat

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • középfokú végzettség
  • B kategóriás jogosítvány, minimum 1 év vezetési tapasztalat
  • PC hardver és hálózati eszközök ismerete, TCP/IP hálózatok ismerete
  • Windows munkaállomások rendszergazda szintű ismerete
  • Windows szerverek ismerete, Active Directory kezelés
  • Linux rendszerek ismerete
  • minimum 2 év általános rendszergazdai tapasztalat
  • jó kommunikációs és problémamegoldó készség
  • önálló és pontos munkavégzés
  • kulturált, ápolt megjelenés

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Windows SBS, Exchange gyakorlati tapasztalat
  • Linux szerver gyakorlati tapasztalat
  • angol nyelvismeret

Amit kínálunk:

  • stabil, piaci szintű jövedelem
  • hosszú távú munkalehetőség
  • szakmai kihívások és fejlődési lehetőség
  • korrekt munkavégzés megbecsülése
  • jó hangulatú, összetartó, fiatal csapat

Jelentkezés:
Ha képesnek érzi magát a munkakör betöltésére, várjuk önéletrajzát az allas@hunetkft.hu email címre.

 

Szakmai gyakorlat

Amennyiben rendszergazda képesítéshez szakmai gyakorlat szükséges, küldjön emailt az info@hunetkft.hu címre.